2012年3月11日 星期日

SK-II CELLUMINATION ESSENCE EX消除暗瘡印的好幫手

經過SKII職員教路,我這半個月是依足她們的方法去進行護膚的。
一支75ml的神仙水已去了一半有多,而環釆鑽白精華 EX則用了差不多半瓶。

效果係明顯改善了膚質同膚色。
如之前所言,小妹我本身就是暗瘡底0既皮膚,即使之前經朋友們介紹使用超正的潔面產品後,已沒出暗瘡,但暗瘡印仍然存在。

但這支SK-II 環釆鑽白精華 EX真係幫助我不少,暗瘡印淡了很多。
更重要係看上去係明顯膚色均勻同變白了!!

而且,阿威說有光澤同感覺是好精神!!!!!


其實用這支環釆鑽白精華 EX係有step的~
step 1,當你用完神仙水,就用一泵的環釆鑽白精華 EX份量(用滴管上的白色泵,泵至滿為一泵)
step 2,均勻地塗上整塊面
step 3,之後雙手呈握拳頭狀,用關節位輕輕按摩整塊面,幫助皮膚吸收精華
step 4,最後就用大姆指及食指在斑的位置輕輕meet 幾下

咁就係正確方法啦!!!!










正所謂一白就遮三醜,依條link可以睇到更多有關0既美白資訊啊!
http://hk.lifestyle.yahoo.com/白得其法--輕易擁有透亮肌.html


阿威每次見到依個廣告都同我講,如果佢係20cm望我D皮膚都係李心潔咁靚,咁就正了!!!!!!haha

沒有留言:

張貼留言