2011年4月15日 星期五

王子攝影。婚照Check List





其實,我一直都有整婚照check list、揀衫注意事項同揀相成品Trade List比大家作參考。

不過,近日有jm提醒,有影左王子0既老顧客聲稱自己有小貼士,叫人用佢做介紹人(但原來係Forward我D Check lists),所以我就決定係到Post一次。


*我已經同左王子個邊講唔再要D介紹人相簿luuu!!反正我真係唔需要咁多相簿的。但如果大家要多本相簿,可以隨時用我no.的,B0191郭小姐。
同埋依家王子有Facebook page,大家只要係落訂個陣print out佢地facebook張coupon,講明係佢地"facebook fans"就可以額外多送水晶相架一座(可以放3張相的)!
(一切以訂單上途徑一欄,寫上facebook為準),可以用介紹人優惠一拼使用。

所以你地不論傾左咩優惠,之後謹記叫職員係途徑一欄寫上"Facebook +介紹人"就會額外多一本7寸相簿同水晶相架一座。

希望小小Check List幫到大家啦*



強烈建議攜帶:
1. 相機、記憶卡、電池、後備電池
因為王子係四對一服務的,所以你可以帶定相機。比定化妝助手,叫佢幫你影下花絮咁。



2. 蚊怕水、防曬乳液
出外景好惹蚊ga!! 最好帶定!



3. 隱形眼鏡 & 眼藥水及有框眼鏡
有近視者,記得要帶!因為影日景係一定要反光的。如果想帶眼鏡就要帶有框無鏡片的眼鏡。


**佢地依家有眼鏡提供,可以先上去睇下0岩唔0岩先啊!!

4.(女)Girdle、Nu-bra、打底褲、防走光貼
(男)深色薄襪、白襪、黑鞋(白鞋他會提供的)︰
可按所選之婚紗、晚裝、禮服決定是否需要。P.S. 打底褲一定要白色。



5. 外套



6. 小道具:(隨你喜好)
戒指 、花球、結婚公仔、speech bubble等等…
佢地本身已有花球,如要鮮花就早一日叫王子幫你訂也可。
Speech bubble需按拍攝地點選定顏色




相關閱讀:
一:王子攝影。優惠篇
二:王子攝影。Trade List
三:王子攝影。揀衫注意事項
四:王子攝影。揀衫篇
五:王子攝影。拍攝篇
六:王子攝影。揀相篇
七:王子攝影 。排版篇
八:王子攝影。成品大合照


1 則留言:

  1. 請問花球要唔要比$佢訂??or 包埋既呢??
    [版主回覆06/22/2011 23:26:00]如果係絲花就唔駛錢,佢會提供。要真花,就要自己比錢同早一日同佢講!

    回覆刪除